Rabiamhmt biz de ilk bebeğimizde benzer durumu yaşamıştık. Coresatin kremi her yerine sürmüş, yiyip yemediğinden emin değildik.
114 alo zehir danışma hattı var, orayı aradım, tedbir amaçlı en yakın sağlık kuruluşuna gidin demişlerdi, kızım o zaman 7 aylıktı.
Acile gittik, orada boğazına baktılar, bu tarz durumlarda küçük dili kontrol ederiz şişme var mı diye dedi doktor. Akciğer filmi de çekildi. Bir sıkıntı görünmüyordu eve gönderdiler, nefes alıp vermesini takip edin demişti doktor. Hırıltılı nefes, tıkanma vs olursa gelin demişti, bir sıkıntı olmadı çok şükür.
Zaten sizinki de büyük ihtimalle yememiştir, tadı çok kötü, en fazla ağzına diline falan değmiştir. Geçmiş olsun