krmgldn bebegimde uzamış sarılık vardı 2.5aylikken en son değer 4du şimdi kaç bilmiyorum perşembe tekrar randevu var. Bizimkininde teni sarıydi ve dedginiz gb uyku hali vs yoktu gayette hareketliydi. İlk değer 13,7di 15gun sonra 12,5e düşmüştü anne sütü sariligi emzir sık sık geçer dedi Dr lar. Sonra alerji şüphesiyle kaka testi vermeye özel çocuk poliklinigi ne gttik kakada dizanteri var diyip antibiyotik verdiler sabah öğle akşam. Oğluma akşam dozunu verince çok kötü kusmaya başladı sumuksu yapış yapış sapsarı. Hemen aynı klinige götürdük bize çok yakın diye bu çocuk çok sari hemen büyük b hastaneye götürün dediler. Bizde sehir hastanesine götürdük kakada dizanteri vs de çıkmadı hicbiseyi yokmuş oğlumun beynimden vurulmuşa döndüm. Antibiyotik sariligi arttırmış kusmasi çok oldugundan b gece acilde yattık serum taktılar 2ay 10 gunluktu galiba o zaman. Sarılık degeride 7,5di 4tup kan aldılar 2 hafta sonra gelin dediler sebebini anlamak için niye uzadığının 2 hafta sonra 4e düşmüştü Dr emzirmeye devam et geciyo dedi. Antibiyotik kullandığımız güne kadarda hiç o kadar sari olduğu belli değildi. O ozeldeki Dr a da sordum nerdrn bulascak ki dizanteri diye eşim ve ben çok titiz insanlariz elimixi yıkamadan çocuğa asla dokunuyoruz kayinvalidemlerde öyle. Dışarıdan gelmistr dışarıdan gelip b yere dokunulduysa eller yıkamadan bulaşır dedi. Eşimde toplu taşıma kullaniyo acaba m diyip kullandık antibiyotigi ama daha 2.gun olmadan acile düştük…. iyiki oğlum hemen ters etki yapmış bze hemen kesin antibiyotigi dediler