krmgldn merhaba güzel anne;)
Benimde başımdan sarılık gectı doğar doğmaz İlk 15 gün ıkı gunde bir hastaneye gittik , kontroller yapılıyor, kanlar alınıyordu her ıkı günde. Tabı ben kan alındıktan bebgımden cok üzülüyorum , eminim sizde oylesinizdir. Doktorum mamaya başlattı bu cocuk aç. Sütün yetmiyor hemen başla dedi. Bu arada değerler 12- 14 arasında 16da yatırcaklardı . Neysek ulaşmadık o kadara. İlk 15 gün boyle tamamlandı. Ben yıne mama kullanmaya devam ettim sonra psikolojim düzeldi sütüm arttı ve mamayı yavas yavaş kestim. Sizede önereceğim en öncelikli şey moralinizi yüksek tutmanız. İnanın bana sarılık hiçbirşey yatsa bile. Bebegım 2 aylıkken fıtık ameliyatı gecırdı acil olarak. Ameliyat sonrasını gördüğümde o haliyle yıkılmıştım. Allah dermansız hastalık vermesin. Siz iseniz o iyi unutmayın.