Aleyna55 1 kg süt
1 su bardağı irmik7 yemek kaşığı toz şeker 1 paket vanilya
1 yemek kaşığı margarin (ben yereyagi kullandim oda sut yapiyor dogal sonucta)
1 yemek kaşığı hindistan cevizi (istege gore ben kullanmadim
Tarif:irmigin kokusunu cikana kadar cok az kavurun sonra sütü, şekeri ilave edip kaynayana kadar karıştırıyoruz. Kıvama geldiğinde margarin, vanilya ve hindistan cevizini ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz. Boza kıvamına geldiğinde ıslatılmış bir borcama döküp soğumasını bekliyoruz. Benimkide 1,5 aylıkken başladım ma gunde bir belki 2 kere birde disarda zorda kalirsam veriyordum baktım sutum yetiyor bıraktım hemen şimdi 5 buçuk aylık olucaz kaşık mamaya başlığım diyorum ama kararsizim
Aleyna55