Annesinin_kuzusu00 ayy bu cevre insanın hep bir açığını arıyolar benim oglumda 19 aylik , yaşıtlarına gore iyi ama gel gor herkes kilosuna taktı ben gormuyomuyum oğlumun zayıf yada kilolu olduğunu oglumun iştahı cok guzel sadece zayıf, yok kim görse nasılsın demez bu niye böyle zayıf anlatıyorum. yok gordukleri hafta yine aynı en iyisi muhatap olmamak annemi bile bu konular yüzünden aramıyorum yıldım birilerine kendimi ifade etmekten.