Kızım 21 aylık.Çoğu şeyi geç yaptı.Anne baba olarak endişelendik doktora goturduk defalarca çok şükür birşey çıkmadı.Almadığım kitap ,kartlar ,oyuncaklar kalmadı.Sabahtan akşama kadar konuşuyorum,oyun oynuyorum,günlük hava iyi olsada olmada dışarı cikariyorum.Hergün 4 saatligine parka goturuyorum.Kizimla ilgileneyim diye derslerimi bile biraktim.Ama gel gorki kizim konusmuyor.Tek kelimesi baba mama dede su.Ama sar sar makarayi sqrkisini soyleyince onun hareketlerini yapiyor.Anneyi seviyorsan alkışla diyorum yapiyor.Seslenince adina bakiyor.Dislerini fircalamsyi ogrendi.Ayna karsisina gecip kendi kendine biseyler soyluyor.Yalniz basina oynamyi cok seviyot.Hayal duntasinda oyun kuruyor kendine.Oyuncaklari olmasi gerektigi gibi kullaniyor.Bul taklari puzzle falan cok guzel yapiyor.Sirf kizim konusmuyor bay bay gel gel yapmiyor diye surekli cevrem akrabalarim arkadaarim annem dahil kizima hasta muamelesi yapiyor.En son herkesi engelicem o olucak.Kizim istedigi zaman konusur bundan size ne.Kuzenim surekli oglum bu aylarda hayvanlari biliyirdu sesleri taklit ediykrdu falan filan benim kizimda yapmak zorjndami?Gelisimi geriden geliyor demeki.Ben sorun yapmiyorum.Size ne oluyor diyesim geliyor.Biktim gercekten.