Ozlem2904 valla gavıscon ve motılım verıldı motılıum varıorm ama gavıscon bırakmıştım 2 gün önce doktora gıttık tekrar başla dedı ama verınce sancı ve kabızlık oluor öylede gece gündüz aglıor bıraktım gavısconu en son bu sabah verdım artık vermıcem hıc ıyı gelmıor bıze desem kusması veya mıde eksımesıne ıyı geldı o da yok hala emerken gerı atıor kendını çok zor emzırıorm 1-2 saat memeyı tutmasını beklıom çok yıparnıorm herkes benım gbı mı bılmıom ılk bebegım çok zor