DemetF ayy ıyı sevındım kızlar sagolun 🙏🏼Ben de 7 yıl cocuk doktorun yanında calıstım suan doğum ıznımdeyım doktorum ıyı dedı ama ben de kılo az gbı dedı otomotıkmen kılo az gelınce bana acaba bı sıkıntı ben de mı var ıyı beslemıormuym dıorm kendı kendıme bı de ben her emzırme suremızde cınnet gecırıorm refluden dolayı ağzına alıor memeyi salısye gecmeden cıkarıor gerı atıor kendını ben de sınır oluorm almıor kılo o yüzden deıdm emmek ıstıor aç ama yıyemıorm aç yatıor ıcım elvermıo