Ciisemmm birazdan bir daha yapıcam hadi bakalım . Bir de 7 zeytin bir incir yapıyorum. Sabah ilk onu yiyorum sonra kahvaltını 30-40 dk sonra yapabilirsin. Bol su ve akşam en son yediğin şey yine 7 zeytin bir incir olacak. Üstüne bişey yemiyceksin. Bunu 21 gün yapıcaksın. Sonra 1 hafta ara sonra tekrar 21 gün yapabilirsin istersen. Bu şekilde 3 defa yapılabilir. Metabolizmayı hızlandırıyo insanı dinç tutuyo yağ yakımını kolaylaştırıyor. Ben bir kez yaptım emzirdiğim için kilo veremedim yedim. Ama iyi geldi bana. Şimdi ikinciye başladım. 2. Günüm