Ciisemmm çözüm yok genetik bence biraz da. Korse başta takamadım. Sonra korseyi değiştim lohusa korsesi aldım taktım biraz ama rahat edemiyorum bebekle. Sporsuz gitmez. Şimdi lesliye başlıyorum pazartesi yaptım dün işim vardı yapamadım. Akşamdan evi topladım robot evi süpürdü kızı şimdi uyuttum makinadaki çamaşırları asıp yarım saat lesli yapıcam😂 fırsat bulursam da akşama belki mekik çekerim. İşe başlayacam bu liko gitmeli kalk sende yap lesli. Bu ara bebek tam bugün8 aylık 😬 geç kalmamışımdır inşallah