yareninannesiiii ben nazarın gözden yayılan bir enerji olduğunu okumuştum annemde aynısını söyler hep yani yannyanayken evet o enerji ile nazar değiyor ama fotoğraf üzerinden nazar değmiyor ben paylaşıyorum birşey olmadı fotoğraftan ama ne zaman memlekete gitsek çocuğun basına gelmeyen kalmıyor cunku bizzat görüyorlar