yareninannesiiii Bebeğinizin fotoğraflarını paylaşıyormusunuz çoğu kişi nazar olur paylaşma diyor ama kim nazar edecekti ki birde nazara inanırım ama kötüyü çağırıyoruz gibi geliyor öyle yaptıkça siz kaçıncı ayda paylaşmaya paslaşınız veya paylaşıyor musunuz
Sessiz_oyuncu yareninannesiiii benim kızım 2 ay 13 günlük daha yeni paylaştm valla nazar edecek insanlar dışarıda da görüyor zaten . Hepsi akraba haliyle görüyolr zaten.
Deletedmom0099 yareninannesiiii dışarıda insanlar görmüyor mu zaten mantığıyla bakıyorum ve doğduğundan beri paylaşıyorum
Erayhusemannesi yareninannesiiii ben dogdugunden beri paylaştm nazar diye bisey var ama 1 elham 3 kulfalahat ve aytelkursi okursan bisye olmaz canm ben hep oyle yaptm cnm
Bebecikkk yareninannesiiii canim nazardan ziyade ortalığın hali hiç iyi değil senin paylaştığı bir fotoğrafa insanlar kötü düşünceler bekleyebilir çevremizde pedofili artık her gün duyar olduk bırakın bize özel kalsi yavrumuzun en güzel halleri
yareninannesiiii Erayhusemannesi okuyorum zaten hergün milletten önce eşim söylediği için içten seviyor oda ondan söylüyor yinede okuyorum 😬😇
Sessiz_oyuncu yareninannesiiii rabbim sağlık versin kötü insanların gözünden sakınsın onun dışında annenin bile sevgi nazarı değer diyorlar. 🤷♀️ sağlıcakla büyütün 🥰
Erayhusemannesi yareninannesiiii bir aylıkken baslamstm insatgram hesbına ve whatsap a banada dediler nazar olur dye ben önemsemedm pek dua okudum
oglumuz01 yareninannesiiii bende paylaşmıyorum ama bazen düşünüyorum bir tek benim mi bebeğim var diye
yareninannesiiii oglumuz01 demi herkesin yavrusu kendine güzel gelir birde fenomen annesi olan bebekler var nasıl güzeller olsa onlara olur
LadyBugg Yani herkesin kendi düşüncesi.. benim oglumda 5 ay 10 günlük henuz hic paylaşmadım, paylaşmayı da düşünmüyorum.
Gokcenderen Ben yeni doğduğundan beri paylaştım bi felak nas okur atarım. Bide ara ara atarım birden görünce ooo ne kadar büyümüş vs demesinler o zaman nazar değer bence gözleri alışsın:)