Mavi1602 Dorukata1 çok normal uzun bir süre anne dedi oğlum sonra anne demeyi unuttu 1 yaşına girdiğinde sonra birden yeniden demeye başaldı ama ben hep anne dedim sizde gün içinde tekrarlatabilirsiniz alkış by by vs
kahvekokusuu Dorukata1 bazen yeni öğrenince heves edip yapiyolar sonra bıkıp yapmiyorlar üst uste sormayin ara verin
eceunverkanra Dorukata1 Canı istemiyordur☺️ Bazen ogrendikleri seyi ust uste yap dediginizde yapmayi istemiyorlar aslinda unuttuklarindan degil🌸
rua_da_senhora_das_verdades Dorukata1 Bol tekrar olabilir ama tekarar yap vs diyerek değil. Inatlasma olabiliyor.. Farklı bir sebebi daha vardı ama şu an hatırlayamadım 😬😬😬 belki siz araştırırsınız.