Betul43_ Dorukata1 evet demin sordum mesela gel gel yap dedim yapmadı alkış yapalım dedi yaptı açıkcası istediği kişiye baybay eder istemediğine öptürmez bile sarılmayı öğrendi mesela sevmediğine sarılmaz sevdiğine 10 dk sarılmış vaziyette kalır
29052021 Dorukata1 bebekler yapmadığı zaman kayıt ediyor yani bikaç gün yapıp sonra ara verdiği dönem kayıt etme dönemidir,yeni bilgilere açıktır. 😇
Dondurmalikahve Dorukata1 Unuttuğundan değil çok üstüne düşmeyin beynine kaydediyor zaten henüz küçük.
29052021 Dorukata1 aynen öyle. Endişe etmeyin yeni şeyler öğreniyor. Hatta tekrar alkışı yapabilir. Siz öğretmeye dewam edin😇
Dondurmalikahve Dorukata1 Yaparda canım şuan küçük ya canı istemiyordur sadecw beynine kaydediyodur çokta zorlama zorlanmayı sevmez bebekler. Yeni davranışlar öğrenmeye hazır şuan. 1 yaş sonrası daha baskın taklit eder.
GiybetReis Dorukata1 canı istemiyordur😅 bende ördek nerde dedim tüm gün gösterdi. Babası geldi bak dedim ne öğrendik akşama 1500 defa sordum asla göstermedi. Şimdi de göstermiyor. Unuttu ördeği . Öğretene kadar canım cıkmıştı😅
rua_da_senhora_das_verdades Sürekli sormak doğru değil aslında.. Ve evet unutuyorlar ve bu çok normal..
rua_da_senhora_das_verdades Dorukata1 Bol tekrar olabilir ama tekarar yap vs diyerek değil. Inatlasma olabiliyor.. Farklı bir sebebi daha vardı ama şu an hatırlayamadım 😬😬😬 belki siz araştırırsınız.
2cocuk_1anne_ Dorukata1 normal canım benim kızım da bir ara yaptıklarını sonra unuttu ama tekrar öğrettim Hatta Bi ara söylediklerini söylemeyi bıraktı sonra tekrar söyledi
Berfn02 Dorukata1 vallaha benm kızda 10 aylık gel gel baba dede annem meme mama baya şey diyordu kedi görnce pis pis pis şimdi hiç bir şey yapmıyor o kadar canım sıkılıyor ki konuşmuyor resmen çocuk