AyazisMom Prensesimm3 Oglum dun uyuyodu icinde bakamamistim markasida aklima gelmemisti bliss markası bu markanın cok daha kaliteli ve guvenli
Prensesimm3 Zyneepemree sevim_kos Mrvyldrm34 Yusufum2021 AyazisMom Aayse32 hızlar dün hamak geldi sevdi ve içinde uyuyor çok sevindik çok teşekkür ediyorum önerileriniz için 😍😍
E-a-35 Prensesimm3 biz 8 aylıgız ve halen battaniyeyle sallanıyoruz paşa hamagı aldım onda canı isterse uyuyor yoksa gene battaniye devam ama siz alın sizinki küçük hamağa alışır direk paşa hamağı yazıp aratın zaten tek model o trenyolda var
Aayse32 Prensesimm3 insan kıyamıyor evet ama ağlayınca hemen kucağınıza alın pışpışlayın sakinletin tekrar koyun sonra unutturmak daha da zor olur 😊