AyazisMom Prensesimm3 Hamak besik canım tek cozum trendyolda uygun olanlar var ayaklari sagli sollu acilanlardan almani tavsiye ederim sallarken sarsilma yada havaya kalkma yapmiyor
Rainnnn Prensesimm3 biz ilk üç ay kriz anında hep sallardık eşimi işten çağırıp salladığımızı bilirim . Nerdeyse gelen kargocu abiyle sallayacktık o derece . 3 ay sonra gazı bitince sallamada bitti şükür
Prensesimm3 Ozlem2904 rabbim başka dert vermesin ama bu durum bizi çok zorluyor kilolu olsa hiç yapamazdım zaten 😢😢 inşallah geçecek bu günler
Aayse32 Prensesimm3 insan kıyamıyor evet ama ağlayınca hemen kucağınıza alın pışpışlayın sakinletin tekrar koyun sonra unutturmak daha da zor olur 😊
Yusufum2021 Prensesimm3 inşallah kolay geçer canm ve kısa sürer bnm ki hem çok zorhemde çok uzın sürdü o atak dönemi
sevim_kos Prensesimm3 uyku şekli her gün bile değişebilir. Biz 4 aylığız belki 10 farklı uyku şeklimiz oldu. Ama şuan çok zorlanıyosanız bebek hamakları var. Kolik bebeklere iyi geliyomuş. Batanniyede sallamak gibi aynı. Onlardan alın
AyazisMom Prensesimm3 Oglum dun uyuyodu icinde bakamamistim markasida aklima gelmemisti bliss markası bu markanın cok daha kaliteli ve guvenli
Zyneepemree Prensesimm3 bizde öyleydik çarşafla sallıyorduk sonra hamak beşik aldım şimdi o olmadan uyumuyor annemlere gittiğimde çarşafla sallıyorum yine iyi mi yaptık kötü mü bilemiyorum tabi
sevim_kos Prensesimm3 inşallah işe yarar. Her bebek aynı değil tabi belki sizin bebeğiniz sevmez ama denemekte fayda var. Kalın ip ve battaniyeyle salıncak kurmayı biliyosanız ve eviniz müsaitse önce onu deneyin işe yararsa satın alın
Prensesimm3 Zyneepemree sevim_kos Mrvyldrm34 Yusufum2021 AyazisMom Aayse32 hızlar dün hamak geldi sevdi ve içinde uyuyor çok sevindik çok teşekkür ediyorum önerileriniz için 😍😍
Mrvyldrm34 Prensesimm3 https://www.svava.com.tr/svava-standli-kayik-bebek-hamak-besik-metal-hamak-salincak-sari benim kızımda kolikti battaniyede sallıyorduk asla başka türlü uyumazdı. Bu model aynı battaniye hissi veriyor dar olduğu için bunu kullanıyorduk çok iyi hafif ve gittiğim evlerede mecbur taşıyorduk bunuda