Elfelf475 konyadan yaziyorum devlet hastaneleri artik o kadar sallamis ki bu durumu gecen sene oglumu sunnet ettircem pandemiden dolayi sunnet yapiliyor denildi smdi ikizlerim oldu onlari ettiryim diye gittim 1 yastan once onerilmiyo diyolar 1 yastan once nasil onerilmez herkes 0 3 yas arasi yapilsin diye soluyo smdi baslarindan savmak icin 1 yastan once yapilmiyo dio gitmedigim devlet hastanesi kalmadi herkes farkli bi bahaneyle gonderiyo canim gecen sene artik evde sunnet ettirdim cokta rahat ettim eger ole bi imkanin varsa sende ole yaptir