Tgul ya zTen varya korkudan ağzıma bisey sürdügüm yok ama doktoruma sordum anne yediklerinden bebeğe gaz geçmiyor dedi bilmiyorum ne kadar doğru her doktor baska bisi diyo valla yani gecicek biliyorum ama o kadar zorluyoki özellikle geceleri fena bisey ya gece artık baktım olcak gibi değil sab verdim napim