Tugcedgn benim bebeğim bir aylık, doğumundan beri gaz problemimiz var kolik, hemde öyle böyle değil bazen ard arda 20-30 kez gaz çıkartıyor, sab simplex sancısını arttırdı vücudu alışmasın diye kullanmadım kendi kendine alıştı gaz çıkarmaya bikaç gündür biogaıa başladım , 2 günde bir hala kıvranıyor çıkardığı halde çünkü bitmiyor minik gaz bombam, hamak beşik tavsiye ederim kıvranmaya başladığında yatırıyorum en azından bi süre sonra dalabiliyo uykuya