Kgg28 süt ürünlerine bir kaç ay deneme yaptık mesela sütlaç yiyince peynir yiyince çok gazlı oluyordu ve kanlı kaka yapmıştı birkez,kilo alımı da bir ay yavaş diye dedi ki tam söyleyemem ama dedi sen diyet yap dedi bende yaptım kızım gerçekten çok rahatladı sonra mama yazdı bize şuan hem emiyor güzelce hem mamasından içiyor hemde ek gıdaya devam hatta peynir yumurta falan yemeğe başladık süt le beraber pankek krep falan da yapıyorum şükür Allah’ıma❤️