Kgg28 Benim kızım 8 aylık süt ürünlerine alerjisi var diye bize mama yazdı ilk başta aptamil ve bebelac kullandık birtane daha vardı unuttum onu 3ünğ de sevmemişti sonra bize doktorumuz evolvia verdi bak dene dedi kızım şükür onu yedi içti,sonra bşze rapor çıkartıcı ayda 8 kutu devlet karşılıyor ben bi ücret vermiyorum sadece 12 TL mi verdim ne yanlış olmasın tam hatırlamıyorum.