Her bebek bir değildir fakat 6 aydan önce ek gıdaya başlamak çok yanlış. Bebeğin bağırsakları,sindirim sistemi henüz gelişmemiş. İlk 6 ay su bile vermeyin diye boşuna mı diyorlar. X mamayı yemiyorsa Y mamasını deneyin, A marka mama alın ama 4.ayında başlamak doğru değil. Herkesin elinde telefon Instagram yok mu takip ettiğiniz doktor, hemşire, emzirme danışmanı? Benim takip ettiğim hiç bir sağlık uzmanı önermiyor acele etmeyin diyor. Kendi doktorumuz bahsini bile açmadı ve bebeğim 4 aylık.