d5gul Mirayasel42 ağızdan küçük bir tüp halinde şurup gibi birşey icirdiler. Eczaneden aldım sağlık ocağına yaptırdım rotarix adı. 367tl ödedim. Bende 500 ü gözden çıkararak gitmiştim sevindim valla 🤣 şekerli bir şeymiş bebegim şapur şupur yedi
Karaoglu05 Mirayasel42 valla ben ilk dozunu 330 aldim simdi ikinci dozu 500 olmuş.Allah yardımcımız olsun.
Gkcylmaaz Mirayasel42 bugün 2. Dozunu yaptırdım 495₺ verdim . Yani 495₺ ilk doz fiyatı, 495₺ 2. Doz fiyatı. Yani toplamda 1000₺ lik bir aşı 🙏
Sedayun13 Kızlar benim bebeğimde sanırım rota ateş kusma ishal zaten bir şey yemiyor hi beni ekiyor onu da kusuyoe atlatan var mi aranızda gerçekten çok tedirginim
Mehtperva Mirayasel42 iki doz yapılıyor dedi sağlık ocağı daha geçen hafta sordum eczaneye 500 tl tek doz
Yigitsvlm Mirayasel42 eczaneden eczaneye fark gösteriyor ben birkaç eczane ile telefonda görüştüm hepsi 500 TL dedi en son biri 500 ama 450 yaparız dedi ordan aldım pazarlık yapıyorlar yani bende ilk defa şahit oldum ama gerçek bu
ozgennk İki tanesi toplam 900 ü buluyor yanlış hatırlamıyorsam keşke ilk rotayı vurduracağıma memenjiti vurdursaydım doktorum memenjitin çok çok daha önemli bir hastalık olduğunu söyledi devletin bu aşıları ücretsiz uygulamaması garip
brcmlnd Mirayasel42 dun yaptirdim ilk dozunu doktorumuz 3 doz olanindan yapti 3-5-7ci aylarda yapilcakmis. 400tl odedik bakalim diger dozlar ne olacak