Alpsmomm aynı şekilde bende bebeğim tam 6 aylıkken tadımlara başladık 17 gün geçti , yoğurt , patates, havuç , kabak, elma, ve şuan avakado tadımındayız çok şükür şuana kadar alerjik bir durum olmadı ama hiç bir şekilde yemek istemiyor her şeye Gülen bebeğim yemek yedirmeye başladığımda naparsam yapayım ağzını açmıyor kilitliyor resmen verirsemde dışarı atıyor .. zaten ilk bir hafta her şeye öğürüyordu .. suyu da kabul etmedi içmiyor bir tatlı kaşığı anca günde .. çok şaşkın ve mutsuzum yani . Çorba şekillinde sebzeleri vermeye çalıştım pirinç unu ile karıştırdım ilk gün yedi ama sonrasına yine kabul etmedi.. acaba tat mı istiyor dedim elma verdim yok onu da istemedi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤦♀️ 😕 bilmiyorum gerçekten normal mi anormal mi bu durum . Anne sütü alıyor şuan