gamzela5 bizim uykumuz çok sorunluydu sırf düzelsin diye memlekete geldim ailemden destek almak için. Doktora bile götürdüm her bebek sevmez uykuyu sorun etme dedi şimdi biraz daha şükür. Sabah 8 da kalkar emer yatar, 10 da uyanır 11.30 da yatar 45 dakika sonra kalkar 2 de uyur 4.30 da kalkar 6 da geri yatıp 7.30 da kalkar 9 da yine yatmak istiyor ama gece uykusuna geçmediği için yatırmıyorum geç yatıyor yoksa. 11 de günü kapatmış bizim için. En sistemli halimiz bu ötesi olmadı benim kızım için. 1. Öğünü 10 da veriyorum onu sindirsin diye ikinci öğünü de akşam. Yeme miktari da 1 yemek kaşığı diyor ama ben en fazla olan yarım çay bardağıni veriyorum istiyor çünkü. Baktım kabız olacak gbi 1 gün ara veriyorum. Günde 60,70 CC ye yakın da su. Düzene oturdu çok şükür yiyen bebek kolay maşallah