Tweetyy benim bebeğiminde kilo alımı güzel , hep sağlık ocağı tartardı bugün hastanede doktor tarttı 15günde 100gr almış ben şok oldum. Doktor hemen telaşlanma tartıdan tartıya farklılık olabilir dedi. O yüzden bence kendi doktorunuza veya normalde nerde tartışıyorsanız oraya gidin. Süt varken mama vermemelisin bencede ama buhu doktorlar daha iyi bilir