Kizlar bebeğim ilk ay 1300 ikinci ay 800 gram üçüncü ay sanirim 500( sanirim kısmını aciklicam) 17 gunde de 160 gram almis
Bu aksam alerji dr una gittik kilo alımı az haftaya görelim boyle devam ederse mama başlayabiliriz dedi. Sutum var sadece emziriyorum… neden 500 grama sanirim dedim onuda soyliyim rota virus aşısını kendi dr una gidemedik randevusu yok diye baska bi dr bezle tartti bugun alerji dr u bezi tek tartti 100 gram geldi. O da biraz fazla değil mi :s ya tartisi bozuk ya boyle garip bisey var yani ben anlamadım. Cocugun boyu uzuyor kiyafetleri küçülüyor, cisli bez sayısı iyi, emmesi iyi, kaka gunde 2 3 kez. Yaşadınız mı boyle bisey? Yarin kendi dr uma yazicam da sut varken mamaya baslamak? 😕