SedaUmut171121 yaklasık 2 hafta önce 7 aylık bebeğimle bindim günler öncesinden korku başladı ya uçakta ağlarsa diye oyalamak için yanıma bir sürü oyuncak aldım bu oyuncakları bir hafta önce sakladım ki uçakta yeni görmüş gibi olsun ve ilgilensin….. emzirmek uçakta sıkıntı olur diye süt sağdım ve emzik aldım kalkışta ve inişte emzik verdim..bebek arabası almadım kanguru ile bindim cok rahat oldu..bebeğim havaalanında uyudu uçakta binerken uyandı bu yüzden çok şükür sorun yaşamadım…birde uçakta sıkılır diye uçağa en son bindim…havaalanında emzirme odasında bezini değiştirdim bu yüzden uçakta altına bakmadım…bir hafta sonra yine uçağım var yine dertlenmeye başladım ins güzel geçer diye