SedaUmut171121 bende 10 gun sonra ucacagım 5 aylık bebısımle. Bıldıgım kadarıylaınıs ve kalkısta emzırmek yada emzık vermek gereklı ben cam kenarı olsın dıye checkınden once koltuk aldım ama hanımefendı oyle yazmıs eger dırekt verıyorlarsa gıden parama uzulurum😂 sız ucaga bınmeden yıne altını degıstırın bebek bakım odaaı yok tuvalet var sadece kucuk emzırsenız guzel olur uyumus olur hem bırde sevdıgı oyıncaklar alon yanınıza doktor bdaha oturmaya ızın veemwdı benım bebegıme bakalım naaıl olacak bılmıyorum hıc umarım zorlu gecmez bırde su an diş dönemı cekınıyorum acıkcası🥺🥺