Melissss35 bikerem ımmm ikisinin arasındaki fark nedir peki hangisini kullanmalıyım bebeğim 6 aylık 9 kilo
bikerem Melissss35 premiumcare ust dokusu oluklu pamuk gibi,sivi kakayi da emiyor,ama 6 aydan sonra kaka da sivi kalmadigi icin ben aktif bebek serisine gectim,aksine aktif bebek daha guzel geliyor bana. simdi 18 aylik,geceleri prima pant kullaniyorum,
Betulice Prima çok güzel ama çok pahalı derseniz kesinlikle paddlers .. internette satılıyor . trendyoldan alıyorum . 1 yıldır kullanıyorum bir kere pişik bir kere kızarıklık sızıntı yaşamadım mükemmel bir bez . diğer bezlerle hiç vakit kaybetmeyin derim
papatya011 Melissss35 bir beden büyük bez denemenizi tavsiye ederim benimde bu aralar kızım gece yatmadan çok su içiyor ve sabah sızmış oluyordu ki 19 aydır aynı bezi kullanıyoruz hiç sızdırma sorunu yaşamamıştım geceleri 5 numara taktım gündüzleri 4 e aynı şekilde devam ettim suan sızdırmıyor gece çok fazla yaparmış zaten bez aşırı ağır oluyor sabah bezde haklı o kadar suya sızdırır yani ama dediğim gibi büyük beden takınca sorun bitti
papatya011 Melissss35 eger 5 te sızdırırsa o zaman marka değişimi yaparsınız ben molfix kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim
baloglusss Melissss35 doğduğunda sleepy kullanıyorduk baya yaralı pişik olunca bez değiştirdik o dönem molfix mavi paket kullanıyoruz 1 aylıktan beri normalde sızdırmıyor ama beden küçülmeye başlayınca sızdırıyor şu an 4+ kullanıyoruz geceleri uykusu açılmasın diye bez değiştirmiyorum 1 haftadır her sabah çiş sağ taraftan zıbınına kadar çıkmış şekilde uyanıyoruz 🙄5 alana kadar sabrediyorum ama normalde memnunum sızdırmıyor 😇👍🏻
Meyracukurmaraz Ben sleepy bio natural kullanıyordum memnundum fakat marketlerde genelde yok internetten sipariş vermek gerekiyo acil bitince ortada kalıyordum prima yla hemen hemen aynı fiyat diye prima aktif bebeğe geçtim geçtiğimde beri 1 kere sızmadı daha. Gece kakasını yapmaz genelde altını açınca uykusu açıldığı için akşam 8 9 gibi değiştiriyorum bezini sabah 7 de uyanınca değiştiriyorum tekrar ona rağmen hiç sızıntı yaşamıyorum