Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık inanın bez bittikçe farklı bez alıp değiştiriyorum çünkü hangisini denediysem hep sızdırma yaptı. Prima fiyatları da yüksek olduğu İçin beze o kadar ora vermek istemiyorum açıkçası ama bu gidişle onu alacağım 😂 sleepy, baby turco, bebem natural, minies, soffia, baby me, ne kullansam hep sızdırdı baby Me çok memnundum aslında ama bezin kalitesini baya değiştirmişler incecik olmuş hiç emici değil bebeğim geceleri çok su, mama tüketiyor ondan sızdırıyor dedim ilk zamanlar sonra ne kullansam hep sızdırdı gece gündüz. Birde prima aktif bebek ve prima premium care arasındaki fark nedir kullanan anneler bilgilendirirse çok sevinirim 🙏🏻😌