yusufmertmom girayveannesi ben şurubunuda damlasını da denedim pek fayda görmedim. Şurubu daha etkili diyorlar
ErvaBusra girayveannesi Üzerinde 5ml günde 6 kere verilebilir diyor; ama ben küçük olduğu için günde 4 kere veriyorum 5 ml. Doktorunuza da danışabilirsiniz bu konuda.
Kafam girayveannesi hic bi faydasini gormedim bebegim kolik bi bebek belki o yuzdendir ama ben fayda gormedim
Kereeeeemm0101 Sanırım bu ilaç kalpte sıkıntı olanlara faaln önerilmiyor bizde 2 ayligiz kalbimizde delik var :( doktorum onu yazmadı o yüzden iyice araştırılması lazım aslında 😘❤️
girayveannesi Kereeeeemm0101 bizimde üfürüm vardı geçti doktorumuz yazdı ama sorayım tekrardan teşekkür ederim
Kereeeeemm0101 girayveannesi rica ederim canim bilgilenmek gerek benim hemşire kuzsnim soylemisti doktoruma.gittigimizde onu yaziuordu bana da hocam bizim kalbimizde delik var bu ilacı onermiyolar dedim oda yazmadı :)
Kereeeeemm0101 girayveannesi ne güzel massalah. Rabbim evlatlarimkza sağlık uzun hayırlı ömürler versin. Bizde 2 ayligiz bizim deliğin yeri farklıymış bakalım sürekli kontrole gidiyoruz :( umarım kapanır
girayveannesi Kereeeeemm0101 Amin inşallah rabbim bütün çocukları korusun inşallah tez zamanda sizinkide kapanır 🌸
Olurolur girayveannesi ben 3ml 3 kere veriyordum sabah öğlen akşam saatlerini hep düzenli tutmaya çalıştım saati saatine olmadı belki ama araları çok olmadan devam ettim ☺️
Olurolur girayveannesi nnormalde 5 ml yazıyordu yanılmıyorsam ben 5ml fazla bulduğum için 2ml ile başlayıp yavaş yavaş cogaltmistim 3 mlde etki görünce 3ml olarak devam ettim.