Bende oglum 2 bucuk aylıkdı hipp combiotic ile basladim icerigi en temiz mamalardan biri diye tercihim bu yonde olmustu kilo alımı da cok iyiydi bir sorun yasamadim kabiz kusma vs olmadı ama buyudukce mama doyurmamaya basladı bu sebepden dolayı sma gectim bunun haricinde memnundum ama bebekdeb bebege degisir belki sizinki doyar