Doğduğundan beri kullanıyorm +sütle beraber ama %90 mama yiyor.. Kabızlık gaz gibi sorunu hç olmadı şükür.. 2950 doğdu, 3ayı bittiğinde 6200dü kilo alımı da iyiydi.. Yalnız 3.aya kdr içtiği mama miktarı 30 60 90 falan diye arttı.. Şuan normalde yazana göre 150 ml içmesi gerek.. Bi ara 150ml geçti, ama 3.ayında Bi isteksizlik doğdu sanki 120ml den fazlasını içmiyor 2 aydır.. Hatta şu son 1 haftadır 2 3 defa nerdeyse tamamını içtiği gibi çıkardı (hiç yapmamıştı.) gerçi annem acıkmadan daha mama vermeye kalktığı için de olabilir..
Diğer mamaları bilmiyorum kullanmadm ama 120 ml verince maksimum 2.5 saat sonra tam bir açlıkla ağlamaya başlıyor.. Çabuk acıktırıyormuş, içinde probiyotik malzeme var, sindirimi kolaylaştırdığı için oluyormuş çabuk acıkması