Herkese çok teşekkür ederim. Tecrübesiz olunca böyle oluyor işte uyurken hep mızıklıyodu sıcak geliyomuş çocuğa. Şimdi rahatladı sanki çocuk külotlu çorap çıkınca. Bir annenin şöyle yazdığını görmüştüm;ilk çocuk demiş ki annemin ilki olacağıma dağda tilki olsaydım🤭 çok gülmüştüm ona gerçekten ilk bebekte bilemiyo insan bir de kış bebeği olunca.