Merhaba kızlar, oğlum 4. Aya girmek üzere. İzmirde oturuyorum malum buralar sıcak evimiz konumu nedeniyle sıcak oluyo doğalgaz artık devreye bile girmiyor içerisi gündüzleri 24, 24.5 bazen 25lere çıkıyor. Geceleri de en düşük 23 oluyor. Bebeğimi bir kısa kollu body, altına külotlu çorap üzerine de benye takım ve bir kısa çorap daha giydiriyordum. Malum anneler üşür daha küçük giydir diyorlar ilk bebeğim tecrübesizim
Ama az önce altını alırken fark ettim göbek çevresi isilik gibi olmaya başlamış sıcak geliyordur diye külotlu çorapı çıkardım tek kısa çorap ve eşofman altı giydirdim. Korkuyorum üşür mü acaba. Sizler nasıl yapıyorsunuz?