Karadenizkizi53
Yani kıskançlık illaki oluyir bunu kesin düşünmelisiniz çok az ona bişey diyememem
Diğer türlü evet zor oluyor bazen deli bile olabiliyorsun :) kafayı yiyorsun buyuyene kadar aklı yetene kadar daha doğrusu 1 yaşına kadar ister istemez zor yanı ama güzel yanlarida var ilerde ikisi bir oynucak iki zorluk bir çekiyorsun aradan çıkmış oluyor bende gurvetteyim iki kızım var evet zor oluyor bazen ama bazen de ikisi bir oynuyor felan güzel oluyor .ama ne kadar çok büyürse kıskançlık daha çok artıyor çünkü aklı herşeye yetiyor Felan …
Büyük kızım 19 aylık küçük 7.5 aylik aralarında 1 yaş var
Ama zor :))🤭🙃