Karadenizkizi53 canım ben 3.ayda kaşıkla başladım. şimdi 4 aylik biberon a koyuyorum dündür , dün altını alırken su verdiğim bardakla kaşığı gördü vermiştim yalanmaya başladı üzüldüm içiyor lık lık yavrum, çok terliyor başı emerken o nedenle denedim seve seve içti iştahla devam ettim .. dr lar 6 aydan once midesini suyla doldurmasın iyi doysunn diye vermeyin diyor ama ben veriyorum su en temel gıda diye düşünüyorum artık havalarda ısındı asla 6.ayi bekleyemezdim hatta temmuzda doğursam ilk ay bile günlük 1 2 çay kaşığı verirdim yazık:(( ama herkes kendisi bilir tabii