Karadenizkizi53 3. aydan itibaren sadece mama ile beslenmeye başladı. Doktorum susuzluk ile ilgili bıngıldağını kontrol etmemi söyledi. Bıngıldağı belirgin derecede çöken bebekler susuzdur dedi. Böyle zamanlarda 2-3 çay kaşığı su ver dedi. Gerçektende su verdikten 2-3 saat sonra bıngıldak normal seviyesine geldi. Şu an 5 aylık olduk tadımlara başladık günde 10 cc kadar veriyorum az az