Frdmkl sağıp mı veriyorsun canım sen de . Benim kız beslenmeye karşı biraz ya biberonla da hadi 2 saat oldu içireyim diye birşey olmuyor illaki biraz şekerleme yapacak canı isterse içecek . Isıtıp getirdiğim sütler hep ziyan oluyor az getireyim diyorum bu seferde yetmiyor tekrar ısınana kadar da sinirleniyor sonra içmiyor ne vardı sanki doğalından birincil kaynaktan içse iş çıkartmasa