Adel123 belki diger anneler icin yanlis gelebilir ama silikon uc mu denesen.Benim kizimda gogusumu almiyodu cok zorlaniyodu.ememedigi icin sutde azaliyo gibi geliyodu ama ben yemisim dogru olan yanlislari dedim yeterki karni doysun diye silikon uc aldim hep onunla veriyorum.Her turlu seyi deniyosun anne olunca yapcak birsey yok.cevrem bana silikona alistirma senin kokunu alsin vs yok gaz yapar yok bilmem ne dedi.hic biri umrumda olmadi inanki. Gaz sorunumuz yok cok sukur.kokumu oylede aliyor boylede aliyor bence insanlar yaniliyor .eldivenlerini cikarip gogsume temas ettirerek emzirdim hep.cok sukur kana kana emiyo suan.Napim illa kokumu alsin diye acmi birakiyim cocugu.cok sukur normal kilosunda ilerliyor.her goren cok iyi bakmissin diyor.cocugum 3kilo 560 gr dogdu sonra 3,300gr a dustu. Suan 6,800 gr. 3 ay 8 gunluk bebegim.bunlari yaparak her ay normal sekilde almasi gereken kiloyu aliyor. Yedigin ictiginde cok onemli bi donemde.sut olsun istiyorsan bol bol yesillik bulgur pilavi hosaf tarhana corbasi tuket.et balik tavuk bunlar hep olsun hayatinda.sabahlari kahvaltida yumurta ve havuc mutlaka ye.inan denemedigim sey kalmadi benimde ama bunlara dikkat ettikce kendindeki ve sutundeki farki goruyosun.sende rahatliyosun bebekte.