dddy doğduğundan beri hem k hem d vitamini kullanıyordum 3 aylıkken k vitaminini kestiler o sırada ben d vitaminide vermemeye başladım bikaç ay sonra kontrolümüzde doktor sordu veriyormusun diye apışıp kaldım hayır dedim neden dedi kim dedi verme diye dedi o kadar önemliymişki 4 yaşına kadar kullanmak gerekiyormuş tekrar hemen başladım oğlum 10 aylık oldu gözümün önüne koydum unutmayayım diye hergün 10 damla veriyrm bu arada yurtdışında yaşıyorum burda kime sorsam herkes veriyomuş çocuğuna