dddy kizim suan 6 aylik hic kabız olmadi paraben hepsinde var canim ama eser miktarda az birsey yani almanyada varmis parabensiz onu da nerden temin edecrgiz iste bebeklere zarar verecek olsa neden versinler bunu ben saglik bakanlığına mail atmistim bu konuda bana hic bir ilaci kafalarına gore uretmediklerini soylediler bu sekilde soylemedi tabi de ben o anlamda soylediklerini demek istedim ben kizima demir damlasini da d3 u de saglik ocagininkinden kullaniyorum 1 2 yasinda bebegi olan arkadaşımlarima kuzenlerime sordym hepsi saglik ocagininkini kullaniyor yinede bir anne olarak haklisin tabi ki ben sadece icini rahatlatmak istedim 😊😊