Elifmoms Şimdi benim eşim Antepli etsiz çok nadir yemek yapıyoruz bu sebeple eti de güzel yapacak tava önceliğim, bu yüzden döküm alacağım o aklımda, günlük olarakta hiç düşünmedim hepsine bunu kullanırım diye düşündüm ama ayrı ayrı almak gerekir mi?