Fenty Selamün aleyküm öncelikle 🌸 Kullandığınız tost makinesi markasını bir de hangi tavayı kulllanıyorsanız ve memnunsanız yazar mısınız? Döküm, granit, teflon hangisi alınmalı, fiyat önemli değil sadece uzun süreli kullanmak için istiyorum.
rosesbabys Fenty döküm hecha set almıştım almıştım taş gibi cidden ızgarasında etin tadı bile değişiyor. dışarıda yemiş gibi oluyor. tenceresinde ise yapılan yemek ayrı lezzetli gönülden tavsiye
Elifmoms Fenty tost makinem beko hem ızgara özelliği var hem tost makinesi gayet memnunum 6 yıldır kullanıyorum. Yeni evlendiğimde cemin granit tavasını kullanmıştım çok sık kullandım ve hep elde yıkadım 4 5 yıl gitti. Thermoad granit döküm tava ve sahan tava setini kullanıyorum şuan aşırı memnunum hem çok kullanışlı asla yapışma vs yapmıyor bir de uzun ömürlü oldugunu düşünüyorum. 2 yıldır kullanıyorum hala ilk günkü gibi.
Deletedmom_36 Fenty Karacanin tost mak kullaniyorum 5 yildir hatta esim kullaniyor aslinda ona 5 yildir dayandiysa helal olsun.Neyse tavayi dokum al elde yika ben elimde hicbirsey yikamadigim icin bana birsey dayanmiyor o yuzden kalitesine cok onem vermiyorum
rosesbabys Fenty evet döküm hem sağlıklı hemde lezzetli tek eksisi aşırı ağır oldukları için yıkarken zorlanma o yüzden her zaman kullanmıyorum😂
Fenty Elifmoms Anladım o zaman tavayı döküm almak daha iyi sanırım, ben bir tane idare etsin diye teflon aldım ama sonradan beğenemedim yine aynısı olmasını istemiyorum.
Elifmoms Fenty günlük kullanım için thermoad granit bakabilirsiniz ama et tavuk vs şeyler için döküm çok iyi oluyor. Bir de ben tavaları elde yıkıyorum uzun ömürlü olmasının sırrı bu sanırım 😅 dökümler de makineye atılmıyor bu arada ona göre alın.
Fenty Deletedmom_36 Tavayı döküm alacağım benim eşimde çok sinirleniyor her şeyi makineye attığımdan dolayı tava almak istemiyor yine aynısı olacak diye ama ikna ettim almışken güzel bir şey alayım diyorum. Döküm iyi diyorlar bilmiyorum ama bakacağım işte.
rosesbabys Fenty eica ederim. staub ve hecha ömürlük garantileri var fiyatlarına değiyor. mesela lava markası döküm kaplamaymış zamanla soyulma meydana geliyormuş bunlarda öyle bi şey olmuyor olsa bile değişim yapılıyor 🥰
Fenty rosesbabys Dediğiniz markaya baktım az önce yorumları da gayet güzel fiyat olarak bilemedim ama uzun süre dayanacaksa önemli değil alıp 1 sene sonra tava arayışına girmek istemiyorum en azından ne kadarsa veririm işe yarasın.