Çocuğunuz da birsey olsa bu çoktan ortaya çıkardı ve siz hastanede olurdunuz sürekli. 3 kuzenimde vardı ve çocuğun hasta olduğu 2. Ayda belli oldu. Biri 2 Ay yaşadı, biri 6 ay, biri 4 yıl. Ama 4 yıl yaşayanında en az 3 yılı hastanelerde geçti. O yüzden takma yani, öyle basit değil bir terden süplenecek kadar basit bir hastalık değil Canım kistik fibrosiz ..