Dmngrkmmm merve5561 benim kuzenimin kızında var az çok biliyorum sizin bebeğinizde mi var. Geçmiş olsun
Nevnev merve5561 benim bebeginde yattığı yerde sarılık var başında tuz tadı gelmesi normal değil mi ter sonuçta. Bence evham yapıyorsunuz bence. Çok suphelendiyseniz Bi tahlil yaptirin
Essraa merve5561 terinde tuz tadı en büyük belirti zaten ter testi yapılıyor kistik fibrozist çıkınca ama türkiyede ter tersi kiti yok sağlık bak. Onaylamadığı için ama kopuk testlerinde kistik fib. Çıksada ilerleyen yaşlarda net olup olmağını anlayabilirsiniz kendini hemen gösteren bi hastalık değil yinede bi kaç kez topuk testlernde yüksek çıktıysa terine bakın tuz varmış gbi parlar ve tuz tadı gelir öpünce
merve5561 Dmngrkmmm yok şuan bilmiyorum yani şüpheleniyorum 10 aylik kızım ne gibi belirtileri var biraz anlatır misiniz
merve5561 Melekannem canim alnını öptüğüm zaman tuz tadi alıyorum ama başka yerlerinde yok terleyince o tat yattığı yer terden yapis yapis oluyor sapsarı kafasinin geldiği yer yatakta kilo alımı da az ama en çok korkutan beni teri
Melekannem merve5561 Annelik iç güdüsü seni cok iyi anlıyorum canım bende paranoyak gibiydim bir ara ne olsa kötü kötü hastalıklar düşünüyordum ama sonra kafaya takmamaya basladım Allahım korusun sadece yavrularımızı sen gene de doktoruna danış normal derse sorun yoktur için rahat 2tsin insallah birsey yoktur canım. Rabbım korktuğuna uğratmasın kimseyi 🤲
merve5561 Ecelila yok topuk kanından aranmadık canim ilk aylar kilo alımı da iyiydi iki.kere bronşit oldu 10.5 aylik bilmiyorum herşeyi ona yoruyorum
Ecelila merve5561 bronşite onu bagdastirma topuk kanı temizze problem yoktur benim kiziminda teri tuzlu bazı testleri biz tekrar yaptırdık temiz çıktı için ferah olsun arkadasim
merve5561 Melekannem kendi dr u şüphelenmiyor o bebekler ağır hasta olurlar ben şüphelenmiyorum dedi ama ben kendi kendimi yiyorum işte canim annelik zor gerçekten
merve5561 Ecelila teşekkür ederim sizin ne belirtileri vardı alnını öpünce tuz tadi geliyor dimi sizde de ter testi yaptırdınız mi
merve5561 Dmngrkmmm evet ama bazen çıkmayan da oluyormuş canim neler yaşıyorlar biliyor musun bebek nasil belirtileri ne
Dmngrkmmm merve5561 bizimki artık 4-5 yaşına geldi düzenli kontrollere gidiyor. Bebekken hastanede falan yattı ama şimdi daha iyi şükür. Terinin tuzlu olduğunu biliyorum, kilo alımı gelişimi yavaştı sanırım, bir de balgam öksürük oluyordu sanırım sürekli.