Durumoms hipp combiotic gaz içinde öneriliyo canım varsa gazınız çok iyi bi mama piyasadaki en iyi mama . Organik olanı var kutulu o oda çok iyi. Ama hipp organik olduğu için kilo aldırmıyor doktorumuz bize sadece organik olduğu için önerdi onu kilo alımımız çok düşüktü sma mama destekli gitmiştik o yüzden 6. Aya geçince ek gıdaya başlayınca sma yı bıraktık. Hipp e devam ediyoruz. Bu arada bebeğim hiç emmedi sadece sütüm 4 ay geldi oda çok verimsizdi hep red etti hep mamayla büyüdü yani .