Rumeysa1609 Boncuk1421_ sağlık ocagı kızamık aşısı yapıyor . Doktor kontrolüde var bu ay biz daha gitmedik muhtemelen gidince kan testi de isteyecek
Boncuk1421_ aylul0 teşekkür ederim sabah alıyorlar kan testini ona göre erken gidelim o zaman kan testi alıyorlarsa
Melike-Alya noluyoya Bilmiyorum ki direk kolunu aç dedi açtım bacaktan vurulana falan denk gelseydim sorardım öyle dediğinde şuan bende merak ettm
noluyoya Rumeysa1609 sanmıyorum hanımefendiye 9 ay aşısında koldan yapılmış bize 9 ay aşısı bacaktan yapıldı
NmalkoC Bix bu hafta yaptırdık 9. Ayds yani herhangi bir problem olmadı ateş huysuzluk vs. Nırmalde dediğiniz gibi geç yapılıyormuş fakat suriyeliler falan bu aşıyı vurulmadığı için 1 yasından küçük cocuklara çok riskliymiş o yuzden dediler bizede yaptırdık
Deletedmom27337 Rumeysa1609 1 taneydi bizde ateş yapmadı şükür. Zaten ebede yapmaz ateş ama olursa da ilaç verirsin 38 lerde demişti