aslioztrkkk ilk ay biraz ağrım vardı. O da şöyle oldu. Bebeğimin üstünü değiştirirken uzun süre eğilip kalıyodum. Sonraları biraz alışınca bebeğime, onun üstünü değiştirme falan geçti. Doktorumda doğumda epidural kim yaptıysa güzel yapmış dedi. Bebeğim şu an iki ayını tamamlamak üzere ağrısı çok çok az kaldı. Ama epidural olmasaydı ben doğumda inanılmaz zorlanırdım. Doktorumda tavsiye etti epidural yaptıralım dedi. Bende öyle yaptırdım. Herkesin bünyesi farklı tabi ama mümkünse normal doğum ve epidural yapın.